Zrównoważone, inkluzywne i bezpieczne rozwiązanie na miarę potrzeb konsumentów oraz środowiska Czytaj więcej »
Zrównoważone, inkluzywne i bezpieczne rozwiązanie na miarę potrzeb konsumentów oraz środowiska Czytaj więcej »
Podaruj bliskiej osobie sprawdzoną moc najwyższej jakości aloesu, zamkniętą w oryginalnych, włoskich kosmetykach naturalnych marki Equilibra. Czytaj więcej »
Persil Eco Power Bars firmy Henkel to skoncentrowany środek do prania tkanin, który osiąga niezwykłą skuteczność w niskich temperaturach i dostępny jest w ekologicznym, kompaktowym opakowaniu. To produkt, który spełnia wysokie wymagania w zakresie zrównoważonego rozwoju, będącego częścią strategii biznesowej Henkla. Czytaj więcej »
Płyn do codziennego prania Woolite do Kolorów z keratyną skutecznie pierze oraz pomaga chronić kolory ubrań przed blaknięciem i zafarbowaniem, sprawiając, że dłużej wyglądają jak nowe. Czytaj więcej »
Ekologiczne sprzątanie to idea, która na przestrzeni ostatnich kilku lat stała się niezwykle popularna w kontekście dbania o dom. Marka Vileda, będąca jednym z liderów w produkcji artykułów do sprzątania, idzie o krok dalej i oferuje klientom ściereczkę wykonaną w 100% z recyklingu, głównie przetworzonych butelek PET. Czytaj więcej »
Wcierki Joanny opracowano z myślą o konkretnych problemach skóry głowy i włosów. Aloes w płynie & Panthenol – z połączania tych składników powstała wcierka, która daje skórze głowy ukojenie, pomaga przywrócić włosom właściwy poziom nawilżenia, naturalną siłę oraz witalność. Czytaj więcej »
Razem można naprawdę wiele. Tym podejściem inspirują się wzajemnie Procter & Gamble i Fundacja Nasza Ziemia, które od ponad 20 lat łączą siły dla dobra planety. Czytaj więcej »
Inspektorzy weryfikowali, czy oceniane kosmetyki zawierają wszystkie wymagane przepisami informacje, m.in. dot. funkcji, wykazu składników, szczególnych środków ostrożności. Analizowali też, czy produkty w opisie składu nie zawierają substancji niedozwolonych oraz sprawdzali prawdziwość oświadczeń marketingowych – czytamy w komunikacie UOKiK. Czytaj więcej »
Mało kto lubi, gdy jego ulubione kosmetyki nagle się zmieniają. To jednak nieuniknione, szczególnie jeśli są one na rynku tak długo, jak kultowa gama Styling Effect Joanny. Dobra wiadomość jest jednak taka, że to zmiana wyłącznie stylistyczna. Receptury, pojemności i ceny pozostają bez zmian. Czytaj więcej »
Zrównoważony rozwój ma obecnie ogromne znaczenie zarówno dla konsumentów jak i firm. Producenci coraz częściej opierają swoją politykę na szacunku do planety i minimalizowaniu swojego wpływu na przyrodę. Z kolei konsumenci są świadomi swoich wyborów i chętnie wybierają produkty, które nie tylko dostarczają oczekiwanych rezultatów ale też dbają o środowisko naturalne. Czytaj więcej »
Marka Jean Marc rozszerzyła w tym roku swoje portfolio o nową kategorię produktową – łagodzący balsam po goleniu dla mężczyzn. Czytaj więcej »
Mając na uwadze wysoką jakość prania w połączeniu z troską o środowisko, niemiecka marka Dash wprowadziła na rynek innowacyjny produkt – kapsułki do prania 3w1. Ich skoncentrowana formuła zapewnia idealną czystość i świeżość prania już od 30°C, gwarantując przy tym mniejsze zużycie wody. Czytaj więcej »
Marka Ariel wprowadziła ergonomiczne kartonowe opakowania na kapsułki. Nowe pudełko ECOCLIC® posiada certyfikat FSC i składa się w ponad 70% z włókien pochodzących z odzysku, jednocześnie w pełni nadając się do recyklingu. To odpowiedź marki Ariel na potrzebę ograniczania plastiku. Czytaj więcej »
Firma HAL stworzyła nową limitowaną linię patyków zapachowych o kobietach i dla kobiet. Czytaj więcej »
Okres przedświąteczny to w dużej mierze czas porządków. Wysoka jakość i skuteczność łączy się z dbałością o naturę, czyszczone powierzchnie, a także naszą skórę. Producenci oferują szerokie portfolia środków czystości i akcesoriów, dzięki którym dom będzie perfekcyjnie przygotowany na święta. Czytaj więcej »
Centrum Handlowe Auchan Komorniki poszerzyło swoją ofertę w segmencie zdrowie i uroda. 10 listopada do grona najemców obiektu dołączyła marka Hebe, która zajęła przestronny lokal o powierzchni 277 mkw. Za współpracę z najemcami wielkopolskiego Centrum Handlowego Auchan odpowiada zespół Nhood Polska. Czytaj więcej »
Singles' Day to największe święto zakupów, rozpoczynającej czas megaokazji cenowych w sieci Sephora. Popularny Dzień Singla, co roku odbywa się 11 listopada i przyciąga miliony ludzi na całym świecie. Od kilku sezonów również w Sephora w Polsce znajdziesz z tej okazji fantastyczne promocje, które startują już 4 listopada. Sprawdź, jaką ofertę Sephora przygotowała w tym roku! Czytaj więcej »
Ograniczenie zużycia energii o 25 procent, plastik do wytworzenia produktów pochodzący niemal w połowie z recyklingu, pozyskiwanie 62% energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych i zmniejszenie emisji CO2 o jedną trzecią - to tylko kilka z celów, jakie firma Freudenberg Home and Cleaning Solutions (FHCS) zrealizowała do 2021 roku na swojej drodze w kierunku zrównoważonego rozwoju.... Czytaj więcej »
Od sierpnia w kanałach e-commerce można już kupić Persil Eco Power Bars firmy Henkel – skoncentrowany środek do prania tkanin, który osiąga niezwykłą skuteczność prania w niskich temperaturach i dostępny jest w ekologicznym, kompaktowym opakowaniu. To produkt, który spełnia wysokie wymagania w zakresie zrównoważonego rozwoju, będącego częścią strategii biznesowej Henkla. Czytaj więcej »
Firma Gold Drop wprowadziła do sprzedaży nowy płyn do prania ubrań z lanoliną pod marką Booster. Dzięki odpowiednio dobranych środkom powierzchniowo - czynnym wnika głęboko we włókna tkanin skutecznie wypłukując brud i usuwając nieprzyjemne zapachy. Czytaj więcej »
Kapsułki do prania Dash Alpen Frische 3w1 laureatem prestiżowego wyróżnienia w konkursie Złote Innowacje 2022! Ich wyjątkowy i skoncentrowany skład gwarantuje wysoką skuteczność prania już od 30°C przy minimalnym zużyciu wody. Czytaj więcej »
Mając na uwadze wysoką jakość prania w połączeniu z troską o środowisko, niemiecka marka Dash wprowadziła na rynek innowacyjny produkt – kapsułki do prania 3w1. Ich skoncentrowana formuła zapewnia idealną czystość i świeżość prania już od 30°C, gwarantując przy tym mniejsze zużycie wody. Czytaj więcej »
Patrząc na stare zdjęcia, wydaje się, że dawniej kobiety miały gęstsze, grubsze i zdrowsze włosy. Można to tłumaczyć innym trybem życia, ale także tym, że zanim szampony i odżywki stały się powszechnie dostępne, do pielęgnacji włosów i skóry głowy używano tworzonych przez lokalne zielarki wcierek. O ich skuteczności można się przekonać na własnej skórze, dzięki... Czytaj więcej »
Marka Ariel prezentuje swoje rewolucyjne, kartonowe pudełko ECOCLIC®. Nowe opakowanie w pełni nadaje się do recyklingu, posiada certyfikat FSC® i zostało zaprojektowane tak, aby było intuicyjne i inkluzywne dla wszystkich dorosłych dzięki technologii NaviLens i oznaczeniom dotykowym, jednocześnie będąc w pełni bezpieczne dla dzieci. Czytaj więcej »
W portfolio marki SIDOLUX pojawiła się nowość – MULTISPRAY, czyli uniwersalny i bezpieczny środek do codziennego sprzątania. Dzięki niemu wszystkie domowe powierzchnie zyskają czystość i blask. Jest idealnym rozwiązaniem dla nowoczesnego konsumenta, który żyje w biegu, a jednocześnie lubi czystość. Czytaj więcej »
WaterWipes™ to pierwsze chusteczki, które otrzymały certyfikat Przyjazne dla mikrobiomu organizacji MyMicrobiome. Certyfikat obejmuje chusteczki WaterWipes™ do wrażliwej skóry dorosłych oraz chusteczki dla niemowląt. Czytaj więcej »
Bardziej zrównoważone formulacje wielu środków myjących, odejście od paliw kopalnych w produkcji chemii gospodarczej i mniejszy ślad węglowy – to cele, jakie na najbliższe lata postawił sobie Unilever. Dlatego też poszukując najnowszych rozwiązań światowy producent środków higieny osobistej i home care postawił na innowacyjny surowiec chemiczny hiszpańskiej firmy –... Czytaj więcej »
Marka KRET poszerza portfolio o specjalistyczne płyny do czyszczenia w spray’u. Są to trzy silnie działające środki przeznaczone do utrzymania czystości w łazience i kuchni. Wariant Antykamień dedykowany jest do usuwania uporczywego kamienia i brudu. Czytaj więcej »
Od września 2022 na rynku dostępna jest nowa odsłona płynów do mycia naczyń Pur z linii Power. Wyróżnia się aż 3-krotnie zwiększoną gęstością, a co za tym idzie większą wydajnością produktu. Dodatkowo płyny zawierają specjalny enzym, dzięki któremu możliwe jest skuteczne mycie naczyń w zimnej wodzie, co pozwala oszczędzać energię! Czytaj więcej »
Firma Gold Drop odświeżyła wizerunek i zapachy odświeżaczy powietrza pod marką Attis. Obecnie dostępnych jest 7 rodzajów produktów: Kwiaty ogrodu, Antytabak, Po deszczu, Leśny, Bryza oceanu, Zielona herbata i Granat. Starannie skomponowane nuty wonne odświeżaczy neutralizują nieprzyjemne zapachy jednocześnie pozostawiając w pomieszczeniu świeży aromat na długi czas. Produkt w... Czytaj więcej »
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Marcin Kukliński, Prezes Zarządu ZPC Otmuchów...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Marka Kinley zachęca do przełamywania schematów...
Lody Śmietankowe z sosem karmelowym Grycan to połączenie...
W słoikach 330 g pojawiły się: Kiełki Fasoli Mung, Mix...
To hit wśród słodkości na sezon grillowy! Sprężyste...
To najnowszy smak w portfolio dań instant, który podbija...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...